Gelænder i stål

Sikkert og nemt gelændersystem i stål. Guardrail er et system, hvor man med få valg kan opbygge et unikt rækværk, der imødekommer krav til belastning og styrke. Der skal ingen svejsninger til at samle Guardrail rækværket. Pinolskruer, skjulte samlinger og fodbeslag gør det overraskende nemt at montere systemet.

Guardrail Handrail
ABC Supermarket Guardrail Handrail System Parking Lot 19

Gelænder i stål til udendørsbrug

Sikkert og nemt gelændersystem til anvendelse i industri. Guardrail gelænder er et system, hvor man med få valg kan opbygge et sikkert rækværk, der imødekommer kravene til belastning og styrke iht. ISO 14122-2. Med Guardrail gelænder i stål er ikke behov for svejsninger til at samle systemet. Pinolskruer, skjulte samlinger og fodbeslag gør det overraskende nemt at montere systemet. Vi tilbyder den rigtige vejledning hos vores tekniske salgskonsulenter, for at du føler dig tryg og tilfreds med Guardrail systemet.

Filtrer

{{total}} produkter

Ingen produkter fundet.
ABC Supermarket Guardrail Handrail System Parking Lot 33

Hvor kan vores stål gelændersystem bruges?

Gelændersystemet i stål kan anvendes til udendørsløsninger som værn eller rækværk i stål til en parkeringsplads, gelænder på et tag, eller som udendørs trappegelænder. Formålet er at skabe sikkerhed i industrielle og offentlige områder, hvor der er behov for sikkerhed og afskærmning.

Udendørs ståltrappe med gelænder som totalløsning

Du kan også kombinere Guardrail gelænder i stål med vores trappesystem. PcPs samletrappe består af et komplet system til montering af mindre ligeløbstrapper. Til samletrappen benyttes ofte ACHIL O2-trin og reposriste med forstærket forkant. Systemet kan anvendes komplet eller som enkeltdele og leveres enten varmgalvaniseret eller ubehandlet.

Staircase System Overview
ABC Supermarket Guardrail Handrail System Parking Lot 05 (1)