Perforerede plader

Perforerede plader fra PcP. giver dig mulighed for at sætte deres eget præg på det endelige produkt. Vi leverer perforerede plader til både håndværkeren og arkitekten der ønsker perforerede plader på specialmål med unikke mønstre, tekst, tal, silhoutter, billeder og andre udskæringer. Vi tilbyder specialløsninger i perforerede plader, inklusiv efterbehandling, med vores CAD/CAM-styrede maskiner der kan lokke, valse, svejse, bukke, klippe - og vi kan selvfølgelig perforere helt til kant. Derudover bidrager vi med et stort standardprogram af perforerede plader i forskellige materialer. Stålplader – galvaniserede og ugalvaniserede, aluminiumsplader, perforerede plader i rustfrit stål og messingplader. Perforerede plader anvendes både som dekorative eller konstruktionselementer, som f.eks gelænderudfyldninger, facadebeklædning, afskærmning – kun fantasien sætter grænser.

Perforerede alu-plader Aluminium 57 S

• Perforerede alu-plader Aluminium 57 S