Trappesystem

PcPs samletrappe består af et komplet system til montering af mindre ligeløbstrapper - op til én etage - og er stilbar indenfor 35º - 50º hældning. Til samletrappen benyttes ofte ACHIL O2-trin og reposriste med forstærket forkant. Systemet kan anvendes komplet eller som enkeltdele og leveres enten varmgalvaniseret eller ubehandlet.

Byg en industriel trappe - nemt og sikkert

Grundelementerne i vores trappesystem ser du nedenfor. Det er nemt at samle og tilpasse trappen ved at afkorte trappevangerne til ønskede længde. Du kan finde hele vores program af trin ved at klikke hér, blandt andet det populære trin ACHIL VISUAL O2. Hent også monteringsvejledningen nedenfor.

1 - Trappefodstykke Højre
2 - Trappefodstykke Venstre
3 - Trappevange Højre m / huller
3a - Skydebeslag Højre
4 - Trappevange Venstre m / huller
4a - Skydebeslag Venstre
5 - PcP. trappetrin
6 - Vinkelsamlestykke 45º
7 - Vinkeljernsbæring for repos
8 - PcP. reposriste
9 - Vægfæste til vanger

Staircase System Overview
Filtrer

{{total}} produkter

Ingen produkter fundet.

Skræddersyede løsninger eller standardprodukter?

Er du interesseret i råd til at finde det rigtige produkt eller den skræddersyede løsning? Kontakt os, så en af vores eksperter kan kontakte dig.

Kontakt os!

Vores erfarne team af eksperter er klar til at rådgive dig om regler og hjælpe dig med at finde det rigtige produkt eller den rigtige løsning til dit projekt.