Trin O2™

Trin Type O2™ er produceret i henhold til gældende Eurocodes, standarder og normer. PcP.s trin med Type O2™ overflade byder på blandt andet på skridsikkerhed og dræning og er populære trin indenfor byggeri og industri. Specielt vores sikkerhedstrin Type O2™ er foretrukket ved boligbyggeri og erhvervsbyggeri, mens stigetrin Type O2™ er populært i industrien. Derudover kan vi med vores Build® trin levere trin til midlertidige trapper på for eksempel byggepladsen. Overfladen består af ø9 mm optræk huller og ø5 mm nedpressede huller for dræning. De tætliggende huller giver en jævn overflade og et optimalt styrke/vægt forhold. PcP. kan både levere standardprodukter og special løsninger, og vores lagervarer sikrer hurtig levering.

Standarder

EN 14122: Industri
EN 1991: Bolig
EN 1991: Kontorer
EN 1991: Offentlige omr.

Trin

Stigetrin O2™ 30/30

PÅ LAGER - Til lejdere med hældning fra 75º til 90º. Består af en overflade af ø9/ø5 mm optræks- og drænhuller. Stigetrinnet har god skridsikkerhed. Stigetrinene lagerføres i længder af 2100 mm eller fabrikeres efter mål, med eller uden endeudskæringer.

Lagerliste

Stigetrin O2™ 30/25 m/indbuk

PT. IKKE PÅ LAGER - Trin med ekstra styrke til lejdere med hældning fra 75º til 90º. Overflade af ø9/ø5 mm optræks- og drænhuller. Stigetrinnet har god skridsikkerhed. Trinnet fabrikeres efter mål.

Sikkerhedstrin Type O2™

PÅ LAGER - Sikkerhedstrin med Type O2™ overflade, der byder på god skridsikkerhed og dræning. Sikkerhedstrin i flere stål typer, for eksempel Rustfast stål AISI 304, AISI 316 og højstyrkestål HSS420®. Sikkerhedstrin Type O2™ fremstilles også i aluminium, når der stilles krav om lav vægt og korrosionsbestandighed. Produceret efter gældende Eurocodes og standarder.

Lagerliste

Svejsetrin

PcP. A/S    ·   Sverigesvej 2-4   ·   DK-7480 Vildbjerg   ·   Tlf.: +(45) 97 13 12 00   ·   E-mail: info@pcp.dk   ·   Fortrolighedspolitik