trappetrin_1.jpg

PcP. designer og producerer trappetrin til industri og byggeri. Vi har et stort standardprogram og lagervarer der sikrer dag-til-dag levering. Derudover kan vi løse enhver form for specielle ønsker indenfor trappetrin - stadig til konkurrencedygtige priser.

Trappetrin i stål og aluminium

Vi fremstiller trappetrin i flere forskellige materialer. Højstyrkestål HSS420™ er blandt flere ståltyper, som også inkluderer rustfrit stål eller rustfast stål. Trappetrin i aluminium kan også anvendes når der stilles krav om lav vægt og korrosionsbestandighed.

Skridsikre trappetrin

Med et massivt program af skridsikre trappetrin, de såkaldte sikkerhedstrin, kan PcP. levere skridsikre trappetrin til ethvert formål indenfor industri og byggeri. Forskellige overfladetyper, med optræk, gør vores trappetrin sig gældende når det gælder ekstrem skridsikkerhed.

trappetrin_2.jpgTrappetrin af gitterriste

PcP. udformer også trappetrin af gitterriste. Vores gittertrin udmærker sig ved god dræningsevne og mulighed for at vælge mange maskestørrelser. Vores trappetrin af gitterriste byder også på skridsikre forkanter og savtakkede bære- og fyldstave.

Trappetrin til ligeløbstrapper og spindeltrapper

Vores trappetrin leveres med endestykker, så trinnet er lige til at montere på trappevangerne. Sortimentet indeholder også spindeltrin, hvor Type K er det mest populære valg. Trinnet implementeres nemt i forskelligartede spindeltrapper. Derudover byder PcP. på trappetrin der kan svejses direkte på trappevangerne.

Trappetrin Type O2 Achil

Dette trin er blandt de mest populære trin overhovedet indenfor skridsikre trappetrin. Udover optrækket og dræningshuller, byder Type O2 Achil på høj styrke ved hjælp af omrullede forkanter og bagkanter. Omrullede forkanter beskytter ligeledes hæle og akillessene.

Læs og se mere om trappetrin