Svejsetrin

SvejsetrinPcP.s velkendte svejsetrin leveres med zinkafløb og findes i en lang række standardlængder og bredder.

Industriens krav og ønsker imødekommes af PcP., der producerer svejsetrin med zinkafløb i alle fire hjørner.

Svejsetrin fås i længderne: 600, 700, 800, 900, 1000, 1100, 1200, 1300 og 1500 mm, fremstillet i 2 mm stål 240YP, og leveres ugalvaniseret.

Se lagerliste med de nye svejsetrin

Fakta om Svejsetrin Achil® O2™ fra PcP.

• Nye standardlængder
  • Zinkafløb i alle fire hjørner
  • Høj skridsikkerhed med ø9 mm optrækshuller
  • Tør overflade med ø5 mm drænhuller
  • Stor styrke med oprullede flanger - Achil
  • Luftgennemgang 20% - 25%
  • 2 mm stål 240YP
  • Ugalvaniseret

svejsetrinDownload ydeevnedeklaration på svejsetrin i stål

Sikkerheden på PcP.s svejsetrin er i top pga. vores Achil® design, hvor omrullede flanger øger styrken markant og samtidig undgås skarpe kanter mod ankler og fodtøj. Derudover har svejsetrinnene optimal skridsikkerhed med optrækshuller og drænhuller, der efterlader overfladen tør og ekstrem sikker at gå på.

Se alle vores Achil® trin

Udover svejsetrin, har PcP. et stort udvalg af trappetrin i stål og aluminium, til anvendelse overalt i industrien. På vores hjemmeside finder du f.eks. trappetrin til ligeløbstrapper, spindeltrin til spindeltrapper og industritrin med skridsikre forkanter.

Se alle trappetrin

Ring og bestil svejsetrin for hurtig levering, vores salgskonsulenter sidder parat til at rådgive dig om vores standard svejsetrin eller enhver form for specielle ønsker indenfor trin til konkurrencedygtige priser.

Ring til os på 97 13 12 00

Svejsetrin